Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Το βούρος

Σήμερα θα πάω στο "ΒΟΥΡΟΣ" - να βουρίσω δλδ. να τρέξω κ.λ.π. Έτσι πρέπει , πρέπει να μαστε φιτ σε τουντη δουλεια.
Κι ερωτώ:
1. Έχει τες ίδιες αντοχές ένα πλάσμα στα 18 τζαι τες ίδιες στα 30??

2. Πως μπορεί ένα κακομάζαλο πλάσμα που βουρά ούλλη μέρα κοπελλούθκια να έσιει ενέργεια??

3.Πως μπορεί ένα πλάσμα που έβαλε 30 κιλα στην εγγυμοσύνη τζαι έγινε 90 να μπορεί τωρά να ανταπεξέλθει στο βούρος?

4.Πως μπορώ να φκάλω 1 μιλι σε 5 λεπτα χωρίς να πετακτούν τα μμαθκια μου ποξω, να σηκωστούν οι τρίσιες μου ισιαπάνω (ε που ήταν να σηκωστούν..ισιακάτω?)

5.Πως μπορώ να σώσω 66 κιλά γαούρα να την πετάσσω ισιαπάνω για 5 λεπτά???

6. Πως μπορώ να σταθεροποιήσω τους βίζους να μεν παέννουν πάνω κάτω , τζιη δα, πίσω μπρος τζαι να μεν γίνω ο περίγελος της κερκίδας?

πλης γκοτ χελπ μι!!!!



10 σχόλια:

  1. Καλή τύχη! Εγω κάμνω φιτνες στον καναπέ με το σμιλί μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εν μπορείς. τζαι ετέλειωσε το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγώ εν εκατάλαβα ποιός σηκώνει ποιόν!
    αλλά μιας και επέρασα είπα να πώ γειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σμιλι ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    Μανα εφκαλεν το παρπατητη σε 9 λεπτα
    Αχαχχαχχαχα

    Ρανια η ιδια σηκωνει το βαρος της εννοει, κατι φυσικα αδιανοητο, οχι λογω της βαρυτητας ;ΡΡΡΡΡΡΡ

    Αερφιν ΕΝ ΕΣΧΕΙΣ ΥΠΟΘΕΣΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελικά εβούρησες; Εννα θέλουμε λεπτομέρειες χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόν να'βρεις την απάντηση στο 6 πλιζ λετ μι νόου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Πρας αφαίρεση στήθους αλλά έχουμε κρίση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @HeatJo εβούρισα 20 μέτρα...μετά περπατητή. εν τζαι είμαι τωρασινή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κόρη είμαι κατά των πλαστικών :(

    Μπάι δε γούει η αρφή σου έστειλεν ημειλ στον Άγιο Βασίλη...Περιμένει ο Άγιος τζαι το δικό σου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εν τζαι πιστεύκω στον Αγιο Βασιλη! Πιστεύκω τζίηνους που μου φέρνουν δώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tatsokounoushmas