Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Γεναιτζιες

Αγαπητοί εν Χριστώ Αδελφοί

Σήμερον η μέρα δεν προσφέρεται για πανηγυρισμούς κοινώς αξιούθκια (από το αγγλικό action), δεν προσφέρεται για γέλια και χαχανίσματα αορίστου διαρκείας, δεν προσφέρεται ούτε καν για ανέκδοτα με μπλακ τζαι γουαιτ τζαι ρεντ χιουμορ.

Σήμερα είναι μια μέρα ανιαρή (οϊ αναρή), μια μέρα πονεμένη, μια μέρα αδιάφορη, μια μέρα ζαομουνταρισμένη.

Το κορμί μου δεν ανταποκρίνεται στα καλέσματα των εγκεφαλικών εντολών. Τα πόδια κολλήμενα στο έδαφος όπως τους μαγνήτες, ο αυχένας μιαν στάση εσιη σήμερα (εννεν όπως τη καρέκλα του αυτοκινήτου που εσιη διάφορες αι μιν), η μέση μου εν μόνη της  τζαι πονεί εν επικοινωνεί με το υπόλοιπο σώμα. Τζαι το στομάσιη το άτιμο θέλει φαϊ φαϊ και δώστου. Γενικώς αν με δείτε είναι σαν να με εβάλαν με το "Ρεμοκκκοντρο" στο σλοου μοσιον.

Επίσης, τα νεύρα μου από το 1 ως το 10 στην κλίμακα τεντοποίησης Νευρερ βρίσκονται στο 10 . Δεν μπορώ να συγκεντρωθώ , θέλω να ππέσω...οι που τη ταράτσα..μες το κρεβάτι τζαι να σηκώθώ του χρόνου.Γίνεται??? (πλις πετε ναιιι)

Και ούλα τούτα για ένα λόγο, για ένα λόγο που μισώ που μαι γεναίκα...Προτιμώ να μαι κτηνό...αλλά έπιασεν μου τη θέση η Grouta.

Ευχαριστώ πολύ για τη συμπαράσταση!



12 σχόλια:

  1. ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΑΤΕ ΝΑ ΔΩ! ΟΪ τζαι κτηνό... λεγε με απλα κτήνος!

    Ευχαριστω θερμα!

    Υ.Γ.: Ιντα πον να πω τζαι γω που' σχει 10 ΜΕΡΕΣ!!!! τζαι κομα πάω? Εν θωρω ομπρος μου, γυριζουν ουλλα :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωωωωω είναι *εκείνες* οι μέρες;!
    ταπ ταπ ταπ
    ^φιλικό χτύπημα στη πλάτη :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ για τη συμπαράσταση.
    @Grouta...εννα σου κάμνουμε κόλλυβα ρα πάεννε κανένα γιατρό εν ξέρω ντάλος κάμνουμε μνημόσυνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επιασα τον Παφιτην (αφηκα μηνυμα οτι εν επειγον), εγραψε με κανονικα για 5-6 ωρες. Εξαναπιασα τον τζι ειπεν μου να πιω κατι χαπια τζαι πΟΟΟΟΟν να μου περασει να παω να με δει. "Σιδερο πιννεις?" λαλει μου. "Καμνω τζαι τιποτε αλλο!" λαλω του...

    Ειδομεν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν εν για τα κολλυβα που σκεφτεσαι, μεν εσχεις εννοια - ξερει η μανα σου... ;Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Περαστικα!

    @ γρουτα, μα 10 μέρες; Εγω 3-4 μέρες ποσπαζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σμιλι μου κατι συμβαινει μαλλον

    Ουτε γω παω τοσο πολλα. Αλλα, τυχαινει μου αραια τζαι που τουν το πραμα τζαι μιλω σου γινομαι λαχανο :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Γρουτα, ευκαιρια να παεις για κανενα παπ νομιζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αφού λαλούν ότι άμαν κάμεις μωρά πονείς λιότερο..! Όι α?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα πάμε εκδρομή με ρουκέτα φοβερή
    ως τον ουρανοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο.
    είναι το πραγματικά άσχετο σχόλιο της ημέρας.

    αλλά για να σπάσεις η περιόδος μου εν τέλεια. ούτε πόνος, ούτε νεύρα, τρεις μέρες αίμα τζαι τελειώνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μανα εν τζι εισαι πικρισσα! ΟΟΟΟΧΙ! Νοου τσανς!

    Παιζεις με τα νευρα μιας κακοαδιαθετουσης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Mana Μα ντα πικρισσα είσαι α!!!!!
    Γιατί να μεν γίνω τζαι εγω ένα ήρεμο, αναισθητο πλάσμα με βλάγγα του βου όπως τον Γρουτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tatsokounoushmas