Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Με πιάνει κρίση...Οι μάνες κάμνουν στάσεις εργασίας?

Έλεος με τούντες απεργίες! Δώστε μας παμόν. Α ..ναι τούτη έννεν απεργία... εν Στάση Εργασίας...εν όπως τη Στάση του Νίκα ενα πράμα...μόνο που όσοι απεργούν συνήθως πιάννουν το πράμα.

Ρε παιδί μου διερωτώμαι , αφού εν ικανοποιούνται τα αιτήματα των απεργούντων σχεδόν ποττέ..γιατι απεργούν...Τι φταίω εγώ να πάω στ'αναθεμα το μαύρο δουλειά η ώρα 7 τζαι να βουρώ όπως το πελλόν ύστερα που 2 ώρες να πιάσω τα μωρά που το σχολείο??? Τζαι τούτο εννε κάτι που γίνεται κάθε τόσο...εν κάτι που γίνεται αν δεν εν μια φορά το μήνα, κάθε δκιο!Τζαι αν δεν εν απεργία εν κάτι άλλο που να γίνει τζαι να τους σχολάσουν πιο νωρίς.

Τζαι καλάν εγώ μπορει να χω καλό μάστρο τζαι να με καταλαβαίνει..εσιη αλλους που κρατούν τη δουλειά τους με νύσια τζαι με δόντια , τι γίνεται αμα κάθε τρεις και λίγο λέουν τους ότι πρέπει να φύουν ???



8 σχόλια:

  1. αχ ίντα καλά που είμαι άνεργη τζαι άτεκνη...

    :ΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πως με πιάνεις πως με πιάνεις. μια φορά να πω του μάστρου εν έχω που να αφήκω το μωρό, δκυο, τρεις. στην τέταρτη θα με ασιχτιρήσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μανα μα ο "κατα τ' αλλα υπεροχος διευθυντης" σου? Ε ΟΪ!

    Τατσα εν κανει που την εκαμες με ελαφρα που την δουλεία εσχεις τζαι παραπονο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. to "potitsinwnw" en llio!

    btw agapw aderfes groutidou. Xrisimopoioun leksilogio pou nomiza mono egw je i stete mou ekseramen.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Sike κοιταξε στο Μπαμπινιωτη το λημμα Κυπριακα. Διπλα γραφει γρουτα/τατσα :ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η οικογένεια μου είναι φανατικοί υποστηρικτές της Κυπριακής διαλέκτου! Τζαι μάλιστα με τις κατά τόπους τοπολαλιές...όπως
    Πέγεια: Ορή Γιωρκούλλα φερτο φτσιάρι!
    Χρέναρος: Έχω γκιο ππίγκια γεμάτα κρομμίγκια!
    Βυζακιά: Εφιόρωσες το ρεύμα? (Επλέρωσες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εγώ αγαπώ την κυπριακή διάλεκτο αλλά μερικές φορές I can't follow τες αδελφές Τάτσα/Grouta!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tatsokounoushmas